اسکادا تله متری خانه هوشمند

مزایای استفاده از TIS-DALI LED Driver

dali

مزایای استفاده از TIS-DALI LED Driver

پس از اختراع لامپ های رشته ای با مصرف بالا و اتلاف انرژی بسیار زیاد لامپ های فلورسنت یا مهتابی با مصرف مناسبتر و روشنایی مطلوب مورد توجه قرار گرفت با این حال گسترش شهرها و نیاز روز افزون به انرژی برق باعث اصلاح لامپ های مهتابی شده و طی چند سال گذشته شاهد ظهور لامپ های از نوع کم مصرف بودیم ولی این پایان کار نبود.

لامپ های کم مصرف ضررهای زیادی برای انسان و محیط زیست بهمراه دارد. استفاده طولانی مدت از آن و یا کاهش عمر لامپ باعث قرار گرفتن پوست انسان در معرض اشعه ماوراء بنفش یا UV شده و مواد فلورست آشکار ساز شیمیایی داخل لامپ باعث سمی شدن محیط زیست میگردید.

اما با تولید لامپ های LED نورپردازی و ایجاد روشنایی با هزینه پایین و کمترین مصرف ممکن گرددید.این منبع روشنایی با استفاده از دیود های نورانی و کوچک کردن آنها SMD تحول بزرگی در صنایع مختلف ایجاد نمود از عمر طولانی گرفته تا صرفه جویی درمصرف انرژی همه در کنار هم در یک قطعه کوچک گرد هم آمده اند.هم اکنون لامپ های LED با تنوع بسیار زیاد از روشنایی نقطه ای گرفته تا انواع ریسه با رنگ های متنوع برای استفاده در ساختمان هوشمند و نورپردازی دکوراتیو در بازار موجود میباشند.

استفاده از نورهای چند رنگ RGB و استفاده از آن در خانه هوشمند یا محیط تجاری هوشمند با تجهیزات DALI LED Driver زیبایی خاصی به محل زندگی و کسب شما عزیزان میدهد.در زیر به شرح کوتاهی از اتصال، راه اندازی و مزایای استفاده از TIS-DALI LED Driver می‌پردازیم.

  • سیم کشی کمتر

میتوان DALI LED Driver را پشت سقف گذاشته و روشنایی ها رو به صورت مستقیم به این DRIVER وصل کرده و تنها یک کابل شبکه از دراور به ماژول DALI درون تابلو کشیده شود تا سایر درایورها از طریق شبکه به یکدیگر متصل شوند.

TIS-DALI LED Driver

  • استفاده بهینه از کانالها

هر درایور دارای 4 کانال 8 آمپر است که در صورت نیاز به آمپر بیشتر می توان با سری کردن آنهاحداکثر 32 آمپر در خروجی کلی را ایجاد کرد.

  • گروه بندی و سناریو پذیری برای شرایط خاص

مثلا در صورت قطع و وصل شدن برق چه قسمتهایی با چه میزان نور روشن شوند و یا در صورت جدا شدن درایور از سیستم DALI یک سناریو روشنایی پیاده شود.

  • امکان تغذیه با پاورهای مختلف

میتوان از پاورهای 12 تا 36 ولت با آمپرهای خروجی از 1 تا 32 آمپر استفاده نمود.

  • قابلیت کارکردن در دمای -20 تا 50+

  • داشتن نرم افزار برنامه نویسی جهت سهولت کار

مطالب پیشنهادی :